UNLIMIT SERVICE SOLUTIONS
VI GØR DET LET AT DRIVE
UBEMANDET BUTIK
Det skal være let og sikkert at drive ubemandet butik, derfor tilbyder vi at forestå store dele af driften via Unlimit Service Solutions, så du som butiksindehaver kan koncentrere dig om andre vigtige arbejdsopgaver.
Unlimit Service Solutions består af en obligatorisk servicepakke der understøtter den teknologi vi tilbyder. Derudover er der mulighed for at tilvælge øvrige serviceydelser der gør det lettere at være indehaver af en ubemandet butik.
Herunder kan du læse nærmere omkring vores pakker og indholdet heri.
Servicepakker
Obligatorisk driftspakke ubemandet butik
Som udgangspunkt benyttes vores egen POS-løsning (kassesystem), men ønsker du en anden løsning, så klarer vi også den. Vi samarbejder med nogle af de største og bedste udbydere på markedet, hvor vi dermed kan sikre en god kvalitet. En dynamisk QR-kode er et ekstra lag af sikkerhed i den obligatoriske pakke, som sikrer at udelukkende registrerede kunder kommer ind i din butik.
Da vi kun samarbejder med de bedste udbydere på markedet indenfor alarm og videoovervågning, så har det en licensomkostning. Til gengæld får du det mest avancerede udstyr og mulighed for at tilvælge fuld support. Alarmen er tilknyttet en vagtcentral, som skal have et månedligt gebyr for at overvåge din butik. Dette er også for at sikre hurtig reaktion, hvis skaden skulle være ude om det så er brand, vandskade eller indbrud.
I pakken er ligeledes inkluderet en sikkerhed for, at dine kunder altid kan komme i kontakt med en af vores supportmedarbejdere, hvis der skulle risikeress at være problemer i butikken. Her vil vi kunne hjælpe med problemer og guide kunden på bedste vis – det er uanset om det drejer sig om forstyrelser i forbindelser, strømafbrydelser, kasseproblemer eller noget helt fjerde.
Størstedelen af problemerne løses hurtigt gennem vores support. Hvis det dog alligvel ikke er muligt at finde en løsning gennem vores offsite-system, så tilbyder vi prisvenlig onsite-support den efterfølgende hverdag.
Indholdet i den obligatoriske pakke:
- Egen POS (Fravælges POS fratrækkes 800.-)
- Licens til overvågning
- Licensalarm
- Personsikring
- Dynamisk QR
- Onsite support til 600 kr. i timen + kørsel
- Telefonsupport til 220 kr. pr opkald
- Vægterudkald fra alarm central 1.200 kr.
2500 kr. pr. måned
Lille tryghedspakke
Den lille tryghedspakke er til dem, som gerne vil have ekstra tryghed for at systemet kører optimalt. Vi tilgår dine kameraer en gang månedligt remote og sikrer, at alt er indstillet, som det skal være. Vi gennemgår ligeledes din overvågning månedligt og gør dig opmærksom på eventuelle kriminelle forhold.
Samtidigt får du gratis telefonsupport alle hverdage mellem kl. 8-16. Hvis vi ikke kan løse problemet for dig offsite, så kører vi ud for den halve pris af vores normale supporttakst. Vi kommer desuden gratis ud én gang årligt og gennemgår din installation fysisk, retter eventuelle fejl og skifter eventuelle defekte enheder gratis.
Indholdet i den lille tryghedspakke:
- Gratis offsite-support kl. 8-16 i hverdagene.
- Onsite-support til halv pris: 300 kr. i timen + kørsel
- Årlig service og gennemgang af installation
- Telefonsupport udenfor normal åbningstid til halv pris: 110 kr. pr. opkald.
- Defekte enheder udskiftes gratis de første 3 år.
- Vægterudkald fra alarmcentral: 1.200 kr.
1250 kr. pr. måned
Stor tryghedspakke
Med den store tryghedspakke gør vi alt for dig. Gennemgår kameraeroptagelser for dig løbende og anmelder eventuelle kriminelle forhold i din butik. Samtidigt har du gratis support døgnet rundt og alle udryk fra os og alarmcentral er inkluderet i den månedlige pris.
Indholdet i den store tryghedspakke:
- Gratis 24/7 offsite-support
- Gratis onsite-support
- Årlig service og gennemgang af installation
- Gennemgang af videoovervågning
- Registrering af kameraer hos politiet
- Håndtering af eventuelle politisager
- Årlig service og gennemgang af installation
- Defekte enheder udskiftes gratis de første 3 år.
- Vægterudkald fra alarmcentral gratis